Saturday, 3 May 2014

Guerlain Summer 2014 - La Laque Couleur Tonka Imperiale #602

Every year I am waiting for the summer makeup collections releases. It is no different this time. The collections are all beautiful and attract with their limited edition pieces. One of these collections is the Guerlain Sun Celebration and as you know I am a huge sucker for anything that has the Guerlain logo.
This year Terracotta celebrates its 30 years and the collection itself is absolutely stunning. There is a beautiful Terracotta Sun Celebration Powder and I am thinking of purchasing this stunning product, but the problem is that its shades are very similar to one of my powders - Terra Azzurra. At the moment I have so many bronzers that I will never be able to use them, so I may just skip this one. Guerlain has also came across those dreaming of having the terracotta powder scent in a bottle - they made a beautiful perfume that transfers us into a tropical paradise. I am lucky enough to also have this perfum and although I have ordered it withought having it tested on my skin beforehand, I believe that was a perfect choice for the upcoming summer. The collection has some repromotes (lipsticks, nail varnishes and lip glosses). The ne, limited edition products are:
- Rouge Automatique - Tonka Imperiale 
- Gloss D'Enfer - Nahema Smack
- La Laque Couleur - Tonka Imperiale.
La Laque Couleur Tonka Imperiale is a nail varnish I fell in love with instantaneously as soon as I saw the press photos and it's the product I would like to tell you all about today.
Guerlain La Laque Couleur Tonka Imperiale is a beautiful brown shade with almost invisible shimmer that doesn't show up on the nail but adds another dimension to the colour instead. To be more precise I would call it a milky coffee shade with a little bit of grey inside :-). As you know I am not a huge 'nails' person so it really means a lot if I like any nail polish (I think) although you may actually have something similar in your collections. Just like with other Guerlain nail varnishes, this one has a big flat brush and because my nails are tiny, it covers most of them with just a one swipe. Two layers of Tonka Imperiale are enough to acheive a full opacity and the finish is pretty and shiny (no smudging). I don't know how long will it last on my nails cause I just put my hands on it yesterday but I guess the longevity of any nail polish is a very personal thing. I will update the post once I'll know.

Każdego roku czekam z niecierpliwością na nowe letnie kolekcje. W tym roku wiele z nich jest przepięknych i wabi nas swoimi kolorami, które powodują, że serce zaczyna szybciej bić. Jedną z tych kolekcji jest Sun Celebration mojego ukochanego Guerlain
W tym roku Terracotta obchodzi swoje 30-te urodziny, a kolekcja jest sama w sobie jak zawsze przepiękna. Gwiazdą tejże kolekcji jest puder Terracotta Sun Celebration Powder, który jak to bywa w przypadku Guerlain, kusi mnie niesłychanie. Odcienie tego pudru są jednak szalenie podobne do pudru, który posiadam od dwóch lat - Terra Azzurra. Serce podpowiada mi 'kup go mimo wszystko', ale rozum nie chce się z sercem zgodzić i mówi 'nie kupuj, to takie niepraktyczne'. W tym momencie mam jednak tyle bronzerów, że nie będę ich wszystkich w stanie zużyć nigdy, przenigdy, także możliwe że wytrzymam i jednak Sun Celebration Powder nie kupię. Aby uczcić tą okrągłą rocznicę, Guerlain spełniło również marzenia wszystkich tych, którzy chcieli mieć zapach 'terracotty' w butelce - stworzyli przepiękny perfum, który przenosi nas do tropikalnego raju. Zamówiłam sobie ten perfum, pomimo że nie miałam okazji go powąchać na skórze, ale absolutnie nie żałuję, bo to właśnie może być coś, co będzie mnie wspierać w trakcie lata. 
W letniej kolekcji Guerlain jest kilka produktów, które już znajdowały się w stałej kolekcji. Jedyne nowe, limitowane produkty to:
- Rouge Automatique - Tonka Imperiale 
- Gloss D'Enfer - Nahema Smack
- La Laque Couleur - Tonka Imperiale.
La Laque Couleur Tonka Imperiale jest lakierem do paznokci, który skradł moje serce w momencie, kiedy ujrzałam pierwsze zdjęcia kilka miesięcy temu.
La Laque Couleur Tonka Imperiale jest pięknym brązem z praktycznie niewidzialnym szimerem, który jednak nadaje inny wymiar odcieniowi. By być bardziej precyzyjną nazwałabym ten odcień 'kawą z mlekiem z lekkim dodatkiem szarości'. Jak wiecie nie jestem za bardzo 'paznokciowa', także jeśli już kupuję jakiś lakier to muszę w nim być naprawdę zakochana. Z tego też powodu mam mało lakierów, ale Wy w waszych ogromnych kolekcjach możecie mieć akurat odcień podobny do Tonka Imperiale. Dajcie mi znać, jeśli macie jakieś podobne tańsze odpowiedniki, bo jednak ten lakier nie należy do najtańszych (£18.50), a może akurat komuś się ta informacja przyda.
Jak w przypadku wszystkich lakierów Guerlain, pędzelek jest płaski i dość szeroki. Moje pazurki są bardzo małe zarówno na długość jak i szerokość i jestem w stanie większość z nich (poza kciukiem) pokryć jednym pociągnięciem tego pędzelka. Dwie warstwy dają całkowicie nieprzejrzyste, błyszczące wykończenie (bez smug, co dla mojej niewprawnej rączki jest ogromną pomocą). Nie wiem, jak długo wytrzyma na moich pazurkach, bo dopiero wczoraj go nałożyłam, ale myślę że to jest sprawa indywidualna (w każdym razie tak wnioskuję czytając Wasze wpisy i komentarze na blogach), ale jak tylko będę więcej wiedzieć, dam Wam znać. 

Guerlain La Laque Couleur Tonka Imperiale

Guerlain La Laque Couleur Tonka Imperiale
 
Guerlain La Laque Couleur Tonka Imperiale

Guerlain La Laque Couleur Tonka Imperiale

Guerlain La Laque Couleur Tonka Imperiale
  
Guerlain La Laque Couleur Tonka Imperiale

Guerlain La Laque Couleur Tonka Imperiale
Are you tempted with anything from the new, Summer 2014 collections??

Macie jakieś plany zakupowe dotyczące letnich kolekcji?? Mi pozostało jeszcze kilka produktów, które bym chciała (ale tak bardzo!!) kupić, ale na część z nich muszę jeszcze poczekać. Buziaki :***


55 comments:

  1. Jakie piękne zdjęcia :)
    Śliczny kolorek lubię takie niby naturalne ale jednak troszkę podkreślone

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Esku :-****
      Mi tez sie ten kolorek spodobal. W sumie nie jest ani letni, ani zimowy ;-)
      Mysle, ze mozna go uzywac przez caly rok i bedzie zawsze pasowal :-D

      Delete
    2. Takie są najlepsze, bo uniwersalne a kto wymyślił podział na letnie i zimowe to trafił kula w płot w moim wypadku ponieważ to właśnie latem wolę ciemniejsze lakiery a zimą jasne e- taaa wiem jestem odwrotnie tresowana ;)

      Delete
    3. Hahaha. Ja mam bardzo zmiennie. Nie uzywam danych kolorow latem a innych zima. W sumie zalezy, jaki mam humor.

      Delete
  2. Ja lakierowa nie jestem absolutnie, ale ten kolorek mi się podoba:) Jednak pewnie i tak nie kupię, bo będzie to samo, co z lakierami piaskowymi Golden Rose, kupiłam 4 sztuki i maluję paznokcie może raz na miesiąc:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ostatnio troszke czesciej zaczelam malowac dlonie, bo stopki to caly czas. Ten lakier to jeden z tych, co nie zrobi mi krzywdy. Hihi. Jedyne z czym mam problem to najmniejszy paluszek ;-p bo pedzelek jest za duzy dla niego i wyjezdzam.

      Delete
    2. Paznokcie u stóp to miałam pomalowane raz w życiu, a żyję długo:DDD Nie wiem, czemu, ale nie lubię oglądać, ani dotykać moich stóp, robię im czasem peeling i pięt też nie mam szorstkich, dbam o paznokcie, ale to tyle:)
      Najmniejszy paluszek jest zawsze pechowcem, bo taki mały:DDD
      Kolor tego lakieru mi się podoba, ale na Tobie, może na kimś innym też, ale jak już mam coś na paznokciach na dłoniach, to tylko piasek i czerwony, niebieski, albo różowy:) Podobał mi się jeszcze kiedyś piasek z Rimmel fioletowy, ale poszłam po rozum do głowy i nie kupiłam:)

      Delete
  3. Ja stronię od wszelkich zakupów ;)
    Widzę, że mamy podobny gust kolorystyczny, bo lubuję się w tego typu odcieniach.
    Mam bardzo podobny z China Glaze w odcieniu Below Deck. Z tym, że on nie ma shimmera.
    Tak bardzo polubiłam ten kolor, że nawet ścianę w salonie mam identyczną :P
    Żeby udowodnić: http://www.iwetto.com/2012/01/why-not.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sie staram stronic teraz, bo mam troche wyzszy cel w glowie, ale ciezko to idzie.
      Z checia podpatrze tego posta, jak bede miala moment :D

      Delete
  4. Kolor fajny, uniwersalny , podoba mi sié :)
    ale ze ja mam podobnych kolorów juz duzo z Chanela i Diora oraz OPI i Essie nie kupié go...chociaz ciágnie mnie do niego...ciágnie ....kusisz <3
    No i twoje zdjécia sá cudne <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Karo :***
      Ja wlasnie go lubie za ten uniwersalizm :D. Jest piekny, taki troche neutralny, troche cieply. hihi.
      Tak myslalam, ze mozesz miec jakies podobne u siebie w kolekcji.

      Delete
  5. Już miałam pisać, co też ten mało lubiany przeze mnie Guerlain wymyślił...ale nawet taka maruda jak ja musi przyznać, że ten kolor jest ładny!
    Ciekawi mnie ten zapach, muszę powąchać tę serię, to będę widzieć jak pachną te perfumy. Dla mnie zapach lata, to zapach opalonej skóry, w połączeniu z letnim leniwym wieczorem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapach jest boski. W sumie perfum pachnie bardzo podobnie do innych produktow terracotta. Ma w sobie bergamotke, kokos, i kwiat tiara, jasmin, ylang-ylang, wanilie. Musialabys powachac. Wiadomo, jak kazdy zapach, ten tez nie jest dla kazdego. Jak ja go wacham przypomina mi sie od razu drink z parasolka :P

      Delete
  6. Zacznę od zdjęć, bo zabrały 70% mojej uwagi :) Piękne!
    I równie piękny kolor! Najpierw myślałam, że on taki bardziej różowy, dopiero na paznokciach widać brązy i szarości.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje :****
      Kolor mi sie niesamowicie podoba :D

      Delete
  7. Swietny kolor, zdjecia tez piekne. Ja nie lece na zadne kolekcje. Moze na starosc mi odbije eheheh, na razie mnie nie kusza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty masz swoja ukochana Ksiezniczke i zapewne to Jej wszystko kupujesz i dajesz. Ja moze tez sie na starosc, ale uspokoje :P

      Delete
  8. Replies
    1. :D mi tez sie bardzo podoba :D

      Delete
  9. Bardzo mi się podoba i kolor i efekt. :) Zdjęcia też są prześliczne. Ściskam kochana. :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez sciskam i tule ogromnie :***

      Delete
  10. Świetny kolor - uwielbiam takie na paznokciach :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bardzo lubie fiolety, roze i wasnie takie nudki. Za to z czerwienia mi nie po drodze :/

      Delete
  11. Wodorosty <3 Kolor lakieru nie jest mój do końca jednak. Za to zdjęcia jakie zrobiłaś sa świetne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje :****. Meczylam sie na skalach. hihi

      Delete
  12. kolor przywodzi na myśl kakao z mlekiem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, cos w tym stylu :D. Ja bardzo lubie kakao :D

      Delete
  13. W buteleczce wydawał mi się jaśniejszy :) Ja ostatnio choruję na MAC'a więc zamówiłam sobie lakier z ich najnowszej kolekcji :) Już czekam z niecierpliwością na kuriera :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieje, ze ten MACzek Cie nie zawiedzie :D

      Delete
    2. Oj zdecydowanie nie zawiedzie :D Wczoraj przyjechał kurier, a dzisiaj mam już na paznokciach :) Kolor jest niesamowity :)

      Delete
  14. przyjemny ale jednak wolałabym Sun Celebration Powder ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam puder bardzo podobny do tego Sun Celebration w odcieniach, takze raczej spasuje, no chyba ze bede na jakims kosmetycznym glodzie i zrobie niekontrolowane zakupy

      Delete
  15. Miałam kiedyś praktycznie identyczny kolor lakieru Givenchy, tylko nie podam w tej chwili dokładnego odcienia bo został zaadoptowany przez siostrę albo mamę:) Nie wiem, która z nich mi go podebrała :) Śliczne wygląda chociaż mi kojarzy się bardziej z kolekcją jesienna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sie w sumie dziwie, ze dali ten lakier jako czesc kolekcji letniej, ale chyba cos w tym jest, bo zauroczyl mnie kompletnie :D

      Delete
  16. Kolor zdecydowanie nie mój :/ ale to tak jak Ty nie lubisz czerwieni ja nie przepadam za brązami i jego odcieniami na dłoniach, mimo to lakiery Guerlain wielbię !

    ReplyDelete
    Replies
    1. No dokladnie. Nie mozna kochac wszystkiego :D

      Delete
  17. Lakier mi się podoba. Może to daltonizm, ale ja tam nutę fioletu widzę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma on cos w sobie takiego dziwnego :D

      Delete
  18. Nie mój ten lakier. Wolę bardziej dające po oczach kolory, z brązami mi nie po drodze. Pudru się boję, że pomarańczką mnie przygniecie. A nie mam gdzie obmacać, bo u mnie Gerlę stacjonarnie brak :/ Perfum jestem baaardzo ciekawa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak, Ty lubisz czerwonki. Ja za to lubie nudki, rozyki i fioletki :D
      Puder jest bardzo podobny do Terra Azzurra z kolekcji Pucci 2012, takze ja bardzo bede musiala sie zastanowic, nim go kupie :/

      Delete
  19. I am thinking about Guerlain powder but it's very hard to me decide buy or no without touching it:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. The powder looks gorgeous, but you know I'm trying to save up some $ just now :). I'm totally torn :/

      Delete
  20. Wow, Tonka Imperiale is gorgeous on you! It's darker on you than it is on me though. It's probably because my skin tone is a bit darker? Anyways, it's a great shade!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Sunny :D Thank you very much!!! The shade difference may be, cause I was taking photos in full sun outside?? I don't know if your skin is darker. I'm NC25 at the moment, but my hands are much fairer than my face :/

      Delete
  21. mam podobny kolorek z essie, mówię na niego kakao ;)

    ReplyDelete
  22. Taki kakaowy ten kolorek. Ja jednak wolę latem bardziej wesołe odcienie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez, ale wesole odcienie nie do wszystkiego pasuja. Ten jest taki, ze nie trzeba go zmywac po jednym dniu :-D

      Delete
  23. Fajny kolor ale czy on jest wiosenny to bym "polimeryzowała" jak to mówi młodzież ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On ma byc letni i ja go takim widze, na moich sloncem opalonych stopach :-D :-D
      Jak dla mnie pasuje on do kazdej pory roku. Jest nieslychanie uniwersalny i pieknie podkresla opalenizne :-D

      Delete
  24. Jak widzę taki kolor, to już widzę czekoladki, batoniki, pralinki itp. Jednym słowem apetyczny ten lakier :) Ostatnio pokusiłam się na piękny letni kolor Guerlain - A La Parisienne :)

    ReplyDelete
  25. ladny, ladny kolorek, ale ja mam chyba nieco podobny z Essie? czy to mozliwe ze prawie taki sam?

    ReplyDelete